-
Conditions for Raw Materials
-
Tragedy and Levity: A Reconstructive Approach
-
Creating the Artistic Identity
-
Ask your hands to know the things they hold
-
Als de kunstenaar zijn beeld inslikt
-
Moving towards Resilience: Joint creation through music and movement for local, refugee and immigrant children
-
Cripping the stage: van crip theory to crip practice
-
Professionalising the (teaching) artist through process drama performances
-
The European Quartet of Keith Jarrett. The Journey Home
-
Friction & Tension: Weaving With Choreography’s Troubles
-
The Desert of The Real
-
‘C’est aussi beau que du Fauré.’ August De Boeck’s orchestral songs rediscovered
-
TRAUM (droom) + RAUM (ruimte) = TRAUMA
-
De sympoiesis tuin, ecologie en kunst in een participatieve tuin.
-
‘The roaring twenties’: het ontstaan en de evolutie van het muziekmodernisme in de jaren 1920 in Antwerpen
-
Spelen met Féminitude. Vrouwelijke artiesten en hun rol in de Belgische theatergeschiedenis 1830-1948
-
The Mottolese Archive
-
Look Into My I’s
-
Betekenis, belang en mogelijkheden van participatieve kunst in een multiculturele en multisociale stedelijke omgeving
-
Cognitive Making. The recreation of procedures in the field of jewellery and gemstone cutting
-
Een schematadatabank als vertrekpunt voor historisch geïnformeerd improviseren en componeren
-
Sense of Wonder. Artistic portals between the real and the virtual
-
MYTHICAL TRUTHS
-
Hybrid Score